Aura višenamenska četka za šminkanje


Ovu četku sam kupila krajem 2013. godine u Lillyju za nekih 700-800 rsd po preporuci njihove prodavačice. Inače, tražila sam četku za tečni puder radi bolje aplikacije (u poređenju sa prstima) i boljeg prekrivanja moje problematične kože.
Igrom slučaja, počela sam da je koristim tek pre mesec dana, i to odmah sa Rimmel Stay Matte puderom i mom oduševljenju nije bilo kraja, što sa puderom, što sa ovom četkom!

Kako sam proizvođač kaže, sa četkom se postiže besprekoran ten kao i full coverage efekat, a može se koristiti i za aplikovanje pudera u prahu i bronzera, takođe. Nisam je testirala na njima, ali se sa prvim delom u potpunosti slažem.


Verovatno je i do pudera, ali dovoljna je izuzetno mala količina da bi se savršeno naneo na celo lice. Dlačice su mekane i prijatne i možda je prerano da kažem, ali vrlo kvalitetne. Četku sam "prala" Mixa Optimal Tolerance micelarnom vodom, ali planiram da uzmem neko posebno sredstvo za njeno odžavanje.


Sve u svemu, odlična četka vredna tih para koju bih preporučila svima!


Čime vi održavate vaše četke?

Podelite:

14 komentara

  1. Real Techniques blush brush četka (za rumenilo) je moj apsolutni favorit među četkama (za sad).
    Imam i neke Aurine, Blush i Cala i sad mi je žao što sam na neke samo bacila pare u potrazi za dobrom četkom za rumenilo i bronzer..

    Ova RT tako fantastično nanosi bronzer i takođe je savršena za praškasta i jako pigmentovana rumenila, tako je sa njom lako u nekoliko poteza savršeno nanijeti oba proizvoda, tako ih lijepo izblenda, ma otkad je imam rado posežem i za bronzerom jer sam shvatila kako dobro izgleda samo kad znaš kako i kad imaš jednu ovakvu četku!

    Ja sam odgledala i njenu prezentaciju na YT od strane kreatorke ove divne četke, zaista je toliko jednostavno da sam odmah skapirala i sad samo tako i nanesem i onda se divim samoj sebi haha.

    Svaka preporuka za nju, savršeno rješenje za bronzer i rumenilo!

    Sad planiram da nabavim i njihovu powder brush jer su mi Blush 97E i Cala kabuki suviše guste za puder u kamenu, opet bačen novac :/.
    Čula sam preporuke i za RT multitasking četku kojom može i da se konturiše i nanosi rumenilo i bronzer, nekima je i bolja od RT blush brush ali dolazi samo u okviru seta On Location.

    Što se tiče održavanja, četkice perem bebi šamponom a snimila sam i Nyx rukavicu za pranje četki, košta oko 1200 din.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koliko si je nahvalila, meni dođe odmah da je kupim :D

      Избриши
    2. Ja sam oduševljena najiskrenije!
      Imam ih još par za rumenilo, Cala 515 i Blush 5b i nisu joj ni primaći!
      Blush je pregusta, velika a ja imam baš baš sitno lice i nikako mi ne odgovara, a Cala ima grubu dlaku.
      Obje kupe previše proizvoda. Možda bi bile dobre za neka slabo pigmentovana ili tvrda rumenila...

      Sa RT samo blago vrhom četke dodirnem rumenilo i nanesem ga jednim potezom i voila!

      Isto tako i bronzer.

      Ako se odlučiš, savjetujem ti da pogledaš recenziju ove četke na YT da je ne bi pogrešno koristila jer je veća od prosječnih četki iste namjene i dosta "flafasta" i mekana.

      Избриши
    3. U vezi održavanja četkica, juče mi reče moj frizer da oni održavaju četkice medicinskim benzinom!

      Da li si probala?

      P. S. Kupih ja RT On location set za samo 1390 din, pronašla 1 u nekoj maloj parfimeriji, zaturen na polici i zaboravljen među gomilom drugih neuredno naslaganih proizvoda :D!

      Kako sam se obradovala nemaš pojma, pogotovu što mu je cijena oko 3500 din!
      Stvarno svašta može da se pronađe zanimljivo u tim manjim parfimerijama, ja tu kad uđem dooobro pronjuškam, i naletim na pokoji Artdeco proizvod, O.P.I.,i sl. po super cijeni!
      Naravno, to je sve "čudnim putevima" dospjelo tamo ;)!

      Избриши
    4. Ja moje perem sapunom za lice (trenutno Divinim Himalajskim http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/03/diva-sapun-himalayan.html koji mi nije odgovarao na licu :))

      Nisam probala medicinski beznin i nisam do sada čula, ali predpostavljam da dobro dezinfikuje!

      Wow, baš si imala sreće! Predpostavljam da je sve dobro!

      Избриши
    5. Probala sam četke i stvarno sam zadovoljna, naročito Multi task četkom.
      Ali, čini mi se da sam pronašla odgovor na ovu cijenu... Naime, kad sam ih pažljivo pogledala, na ostale 2 četke iz seta su odšatampani pogrešni nazivi. Tako da je ovo, pretpostavljam, roba s greškom.
      Ali, sem toga sve je ostalo kako treba.
      S obzirom da u toj parfimeriji prodaju i proizvode sa isteklim rokom kao i kopije, ništa me nije začudilo.
      Ovo jeste original set ali ima tu grešku koju sam uočila i zbog koje nije pušten u redovnu prodaju izgleda, a kako su oni došli do njega samo pretpostavljam, jer oni dobavljaju robu za veće parfimerije.

      Избриши
    6. Ma ako je greška samo slovna - baš te briga! Kada budem kupovala puder u prahu, tamo u nekoj budućnosti :), možda probam baš i neku njihovu četku!

      Избриши
  2. Ja planiram da je nabavim u neko dogledno vrijeme, vidim da su na sajtu realtechniques.rs na popustu i jeftinije nego u DM...

    Kad je nabavim, javljam ti kakva je, mada ne sumnjam ni malo, ove što imam po učinku se zaista ne mogu porediti sa Blush i Cala. Bar meni.

    E sad, ako bi koristila mineralni puder onda vidi da li imaju neku baš za tu namjenu.
    Svakako bi po meni neke osnovne dvije četke koje treba imati bile ta za puder i za rumenilo i bronzer.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, nije prvi put slučaj da su neki brendovi jeftiniji u svojim online shopovima, nego u dm-u!

      Slažem se i onda ću definitivno samo njih i razmatrati kada za to dođe vreme :)

      Избриши
  3. Update na komentar :) (da li ovo još neko radi?!)
    Na preporuku nekih blogerki kupila sam Allin šampon za četke na prirodnoj bazi (ima ga u DM i Lily) i Ebelin sredstvo za suvo pranje i zadovoljna sam sa oba proizvoda.

    Naročito mi je super Ebelin jer mi odlaže pranje i kvašenje četki a brzo i lako ih očisti pa kontam da će uz ovo sredstvo i četke manje da se habaju.

    Nisam ni jedan proizvod probala za pranje od tečnog pudera jer ga ne nanosim četkama.
    Jedino Aurin 3d sunđer kojim nanosim tečni puder, i on se lijepo opere mada mi je već pohaban i trebala bih ponoviti kupovinu..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha tebi je dozvoljeno sve a i već sam ti rekla da si ti meni materijal za blogerku! :*

      Viđala sam Allin i Ebelin ali nikad da ga stavim u korpu! Kada potrošim nagomilane sapune koje koristim u tu svrhu (oni koji mi ne odgovaraju ni za lice, ni za telo :D) verovatno ću onda i ja probati Ebelin!

      Избриши
  4. Ebelin ne može da zamjeni šampon, on služi da momentalno očistiš četku koja ti treba i koja nije jako prljava.
    Tipa, danas sam koristila jedno rumenilo, sutra hoću drugo, poprskam četku, obrišem papirnim ubrusom i gotovo :D!
    Super je stvar kad koristiš samo jednu četku npr. za rumenilo ili za više različitih proizvoda.

    ОдговориИзбриши