Sumiranje 2015. godine


Kao da sam juče sumirala utiske iz 2014. godine! Meni je ova godina baš proletela jer mi se svašta nešto izdešavalo na svim poljima života, i lepo i ružno.

U kozmetičkom smislu cilj mi je bio da se oslobodim akni, opet :/ Ako neko pamti, baš krajem prošle i početkom ove godine sam imala veliki breakout koji je rezultirao time da sam u potpunosti izbacila dnevnu kremu iz rutine i relativno brzo se oporavila. Moja rutina se od tada malo promenila jer nekih proizvoda više nema :( ali o tome ću pisati neki drugi put, kada&ako mi vreme dozvoli.
Kada sam tamo negde marta meseca polako počela da oporavljam lice, moj cilj je postao oterasiti se flekica i ožiljaka, ako je to uopšte moguće. Tu sam imala par pogrešnih odluka, ali to sve ide u rok službe.
Na proleće je Manna polako počela da odlazi iz Srbije i ni dan danas mi nije jasno zašto se to desilo :( Ja sam počela da tražim odgovarajući (savršeni) čistač od neke druge kozmetičke kuće i još uvek nisam sigurna da sam ga i pronašla.
Po prvi put sam naručila kozmetiku sa eBaya, uživo upoznala Maju Divu i dobila silne poklone, a najnoviji među njima je od Olivala.
2014. godine sam shvatila i da nijedan sapun za pranje kose ne može zameniti šampon, da meni ulja samostalno ne odgovaraju a po prvi put sam probala proizvođače kao što su Marigold, Dr. Pasha, Herbateria, Ivić, Zeljković, Zeleni put, Shenemil, All Naturals, Diva, Alchemy, Babylove, Granum Care, Flormar, Jessa i Benton. Pa da polako počnem da izdvajam one koji su se po nečemu izdvojili.

NAJBOLJI PROIZVOD U 2015. GODINI ~ ALL NATURALS CHOCO BODY BUTTER


Ovo je bila jedna od najtežih odluka, jer sam tolik odobrih stvari probala u ovoj godini! Međutim, nikako da zaboravim oduševljenje ovim puterom i osećaj i miris koji daje. Najmekanija mekoća i najslađi miris su nešto što bi opčinilo svakoga  i nešto sa čim ne možete pogrešiti sve i da hoćete!

Gde kupiti? U njihovom online shopu, ako ne živite u Beogradu. A ovde možete naći adrese prodajnih mesta ako tamo živite ili ćete ići. Ostatak Srbije je stvarno zakinut za jedan odličan brend i njegovu direktnu kupovinu :/

NAJBOLJA KOZMETIČKA KUĆA U 2015. GODINI


I ova odluka je bila teška ali presudilo je to što sam se Marigold proizvodima za lice vraćala tokom cele godine.
Marigold je domaći brend prirodne kozmetike i u svojoj ponudi ima kreme, bazna i eterična ulja kao i uljane mešavine, tonik, sredstvo za skidanje šminke, balzam za usne... i sve ono što sam ja probala mi je savršeno odgovaralo. Nastali su na način na koi nastaje većina prirodnih brendova: iz potrebe da se nađe nešto dobro&zdravo za sopstvenu negu.
Mogu se kupiti po celoj Srbiji a njihov online shop daje fantastične mogućnosti besplatne dostave za porudžbine preko 1000 dinara a dobijate i poklon!
Marigold cene su sasvim korektne. Nemaju sertifikate (kao nijedan domaći brend, uostalom) ali može im se verovati i vrlo su profesionalni  i spremni da izađu u susret na svaku nedoumicu i pitanje.

**********************************************************************************

NAJBOLJI DEZODORANS: NEUTRO ROBERTS DERMA ZERO U STIKU


Zdravija verzija drogerijskih dezodoranasa koja može da parira antiperspirantima na našem tržištu. Ono što je mnogo bitno je nošenje odeće od prirodnih materijala, da bi dezodorans bio još bolji.

Gde kupiti? Drogerije, hipermarketi...

Cena: 300 - 350 dinara



NAJBOLJI KOZMETIČKI AKSESOAR: DEICHMANN BALANCE GEL ULOŠCI ZA CIPELE

Ove uloške još uvek nisam recenzirala na blogu, ali to ne znači da neću. Nisu savršeni, ali kako ništa bolje nisam probala u 2014. godini, oni dobijaju nagradu. Na tankim i visokim štiklama sam izdržala nekih 7 sati, bez bola, a pre toga nisam obula cipele na štiklu malo više od godinu dana! Opširnije uskoro na blogu :)

Gde kupiti? Deichamnn

Cena: 690 dinara


NAJBOLJI PUDER: MAYBELLINE AFFINITONE 24

I ovaj puder još uvek nisam recenzirala na blogu, ali hoću. Ono što mogu da kažem je da sam ga testirala na proslavi i da se pokazao odličnim. I uz igranje i vrućinu nije se pokvario ni prosijao, a nije me ni opteretio. Po meni savršen puder za veče i jaču šminku.

Gde kupiti? Drogerije, beautyshop.rs (gde sam ga ja kupila)

Cena: Do 1000 dinara



NAJBOLJI PARFEM: B.U. HIPPY SOUL

Ove godine sam najviše volela da mirišem na Hippy Soul i obeležio je moje leto. Divan, svež, razigran i poletan! Pravi miris za leto.

Gde kupiti? Drogerije, hipermarketi...

Cena: Do 500 dinara





NAJBOLJI PROIZVOD ZA INTIMNU HIGIJENU: JESSA LOSION


Jessa losion je pravo iznenađenje što se drogerisjkih proizvoda tiče jer mu je sastav gotovo savršen. Odličan izbor po pitanju cene, kvaliteta i dostupnosti.

Gde kupiti? dm drogerija

Cena: 185 dinara



NAJBOLJA MAZALICA ZA NEGU RUKU I STOPALA: ALL NATURALS CHOCO BODY BUTTER

Kako je ovo najbolji proizvod 2014. godine, nije potrebno ništa više reći, a već je i spomenut u ovom postu, pa da se ne ponavljam :)

Gde kupiti? Primed prodavnice, Alchemy i online.

Cena: 900 dinara



NAJBOLJA MAZALICA ZA TELO: ALVERDE PUTER VANILA I MANDARINA

Ovaj puter fantastično miriše i fantastično neguje!

Gde kupiti? dm drogerija

Cena: 465 dinara




NAJBOLJE SREDSTVO ZA TUŠIRANJE: ALVERDE GEL ZA TUŠIRANJE VANILA I MANDARINA

Osim što divno miriše, ovaj gel je lako dostupan i jeftin.

Gde kupiti? dm drogerija

Cena: Do 200 dinara






NAJBOLJI PILING ZA TELO: DIVA SHEER VELVET FRUIT COCKTAIL

Bilo je dovoljno da ga jednom probam i da se nepovratno zaljubim! Fruit Cocktail miriše fenomenalno i neponovljivo a neguje savršeno. Vaša koža ostaje mekana kao svila i prosto mami na dodir! Sve vam govori činjenica da sam naručila Minty Tangerine verziju i da želim da isprobam svih 5!

Gde kupiti? Diva online shop

Cena: 400 dinara

Foto: Diva online shop

NAJBOLJI PILING ZA LICE: MANNA COCO SONI SAPUN

Kako nisam probala nijedan drugi tokom 2014. godine, Coco soni sapun je i ove godine odneo nagradu :)

Gde kupiti? U Mađarskoj :P

Cena: Nekih 1990 forinti što mu dođe 770 dinara, kao i prošle godine kada su se mogli kupiti kod nas.




NAJBOLJA OKOLOOČNA MAZALICA: ALVERDE VITAL+

Ova kremica mi je oporavila kožu oko očiju posle dehidratacije od putera od kajsije. Malo teže upija ali zato savršeno hidrira i hrani. Koristim već drugo pakovanje a i moja mama je obožava!

Gde kupiti? dm drogerija

Cena: 300 - 350 dinara




NAJBOLJA MASKA ZA LICE: LOSION OD PERŠUNA

Losion od peršuna nije klasična maska ali kako ništa bolje nisam probala u 2014. godini a koristi se nakon čišćenja lica, odstoji nekih 20ak minuta pa se ispere - dobio je status maske :) Ovaj losion mi spravlja jedna žena, ne mogu bez njega i koristim ga i dva puta dnevno! Odmah smiruje lice i čak rešava neke upalne procese istog trenutka.
Cena: 300 dinara


NAJBOLJI BALZAM ZA USNE: MARIGOLD STICK

Savršeni balzam sa bogatom hidratacijom i negom. Dugotrajan je, mirisan i savršen.

Gde kupiti: Prodajna mesta u celoj Srbiji možete pogledati ovde, a tu je i njihov online shop

Cena: 220 dinara




NAJBOLJI BALZAM ZA KOSUALVERDE CVET LIMUNA I KAJSIJA

Najbolji balzam ako imate suvu, gustu i kosu koja se mrsi i teško raščešljava!

Gde kupiti? dm drogerija

Cena: 300 dinara





NAJBOLJA KREMA ZA LICE: MARIGOLD ZA MASNU KOŽU

Taman kada sam pomislila da mi nijedna krema za lice ne valja, pronašla sam ovu. Koristila sam je tokom noći i potrošila sam dva pakovanja. Uz dva Mannina sapuna i jedan Divin mi je savršeno odgovarala tokom svake noći. Ne zapušava pore, lepo hidrira i neguje.

Gde kupiti? Prodajna mesta u celoj Srbiji možete pogledati ovde, a tu je i njihov online shop

Cena: 475 dinara


NAJBOLJA PRSKALICA ZA LICE: MARIGOLD TONIK

Vodice za lice su meni dnevna nega i koliko god bilo suludo da vam neka ne odgovara, posle Marigold tonika svaka se pokazala nedovoljnom, ako mogu tako da kažem. U 2014. sam potrošila tri bočice! Savršena nega za sve koji imaju problematičnu kožu koja ne trpi dnevne kreme.

Gde kupiti? Prodajna mesta u celoj Srbiji možete pogledati ovde, a tu je i njihov online shop

Cena: 480 dinara


NAJBOLJI LAKOVI ZA NOKTE: FLORMAR

 Odnos cena - kvalite - dostupnost je taman kako treba i ja više ne mogu samo da prođem pored te hrpice u dm-u :)

Gde kupiti? Razni tržni centri, drogerije ...

Cena: 150 dinara


***********************************************************************************

RAZOČARANJE GODINE: IVIĆ KOZMETIKA

Iako je ove godine bilo puno razočarenja, Ivić je ipak odneo pobedu na više nivoa. Nedovoljno profesionalni (zaboravili da mi pošalju porudžbinu!, poslali ono što nisam kupila!) sastav proizvoda vrlo diskutabilan, nijedan proizvod mi nije odgovarao ... malo li je!


***********************************************************************************

NAJBOLJI BLOG: DIVA SOAP

Iako nije klasičan blog kakve redovno čitam, Majin blog je prepun najkorisnijih mogućih informacija o prirodnoj kozmetici, sastojcima, i svakom njenom proizvodu ponaosob :) Prilagođen je svim potrebnim govornim područjima i najavljuje sve ono što će se uskoro naći u ponudi.

***********************************************************************************

KOJI SU VAŠI POBEDNICI OD PROIZVODA DO BRENDOVA?

Podelite:

9 komentara

  1. Balzam za usne- Alverde sa nevenom, razočarenje godine Cosnature jer mi ni balzam za usne ni mleko za čišćenje nisu odgovarali :p Lakovi Zoya :) tonik All naturals, a bogami moraću i Marigoldov da isprobam, baš si me zainteresovala. Kremica je Juvena :D balzam za kosu Alverde aloe vera i hibiskus, a šampon odgovarajući nažalost i dalje ne nađoh :/ masku za lice sam samo Klementininu isprobala tako da pojma nemam jer nemam sa čime da uporedim, al nek bude ta. Okoloočna Logonina za zrelu kožu, trošila sam testere skoro pola godine! Piling za lice je Alverde sa kajsijom i nevenom, a za telo Divin sheer velvet! Tuširalica je kremasta kupka kakao hibiskus Alverde, a za telo Ultimate Diva mango puter. Krema za ruke Alverde od nara, dezodorans Sofi limun-žalfija. Pasta za zube- Weleda dečija. Umivalicu ne nađoh dovoljno dobru, ali recimo Martina Gebhardt čistači. Isto volim jako Divin blog ^.^ parfemi L'erbolario.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao ti šamponi! :)
      Baš si me sadzainteresovala kakvi su L'erbolaio parfemi, nisam znala da si ih probala! Zabušavaš sa recenzijama, vidim ja!

      Избриши
  2. Da li si koristila Avene kozmetiku za lice? I ako jesi kakvi su ti utisci?

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala Ana na ovolikom pominjanju! Više od samog pisanja o Diva kozmetici, važnije mi je što uživaš u proizvodima koje si probala, a nije ni mala stvar 'pobediti' u bilo kojoj kategoriji. Hvala na poverenju!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I hvala Ivi na komentaru, gde je navela čak 3 omiljena proizvoda iz Diva asortimana! <3

      Избриши
    2. Hvala tebi, Majo! NAstavljam da uživam i u 2016. :D

      Избриши
  4. Neutro Roberts je i meni otkriće godine :D Em lepo miriše, em nema štetnih sastojaka. Odličan je zaista. Samo nažalost kod svih dezodoransa bez aluminijuma, leti ne pruža dovoljnu zaštitu pa treba biti pažljiv.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, i baš mi je drago što kozmetičke kuće polako ali sugurno izbacuju štetne sastojke!

      Избриши