Babylove šampon za kosu


Nakon razočaranja u Alverde šampone, rešila sam da promenim marku i uzmem neki sa minimum sastojaka, za moje osetljivo teme. Posle par preporuka, rešila sam da probam Babylove šampon za bebe.
Ovaj šampon dolazi u pakovanju od 250 ml i košta 190 dinara, u dm drogeriji. Do sada sam probala Babylove mleka, kreme, sapun i vlažne maramice, i sasvim su ok. Nadala sam se da će mi i šampon biti dobar.
Miriše fino i pravi bogatu penu. Kosa se bolje pere ako se šamponira dva puta, ali je zato treba dobro isprati. U početku je bio ok i delovao je obećavajuće, ali ga se moje temo brzo zasitilo.


Ovo je prevashodno šampon za bebe, a mogu ga koristiti i odrasli. Nema štetnih sastojaka, ali sintetiku i parfem nisu zaobišli :)


Ja ću ovaj šampon potrošiti, ali ga više neću kupovati. Teme ga se brzo zasitilo. Imam utisak da bi ovaj šampon bio dobar onim ženama koje ne izbegavaju štetne sastojke u šamponima, pa da malo odmore sa ovim. Ja prelazim na InSight :)

DA LI STE PROBALI BABYLOVE ŠAMPON I KAKVI SU VAŠI UTISCI?
DA LI VOLITE BABYLOVE KOZMETIKU?

Podelite:

4 komentara

  1. Babylove šampon ne sadrži silikone, jake sulfate, veštačke boje, kao ni konzervanse. Ima blage čistače koje dobro čiste, a ne isušuju kožu glave i kosu. Koristim ga godinama unazad i vrlo sam zadovoljna, iako imam suvu i osetljivu, kovrdžavu kosu. Žao mi je što tebi nije odgovarao!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Brzo sam ga se zasitila, ali to ne znači da je šampon loš. Drago mi je da tebi odgovara, stvarno sam pročitala da ga dosta njih hvali!

      Избриши
  2. Meni, gle cuda, isusuje kosu. Za kuce je odlican. Dodavala sam eu lavande u njega, malo arganovog ulja, razblazivala vodom pre pranja kose, uzalud.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hm, baš čudno ali eto još jednog primera kako isti proizvod može da totalno različito da deluje!

      Избриши