Marigold hidrolat smilja


Jedan od novijih hidrolata u Marigoldu je Smilje. Kako sada stvari stoje, isprobala sam sve njihove hidrolate i baš me zanima da li će i dalje širiti ponudu.

Smilje, kao i svi Marigold hidrolati, dolazi u plastičnom pakovanju sa prskalicom i sadrži 100 ml tečnosti. Jedino se on razlikuje po ceni od ostalih iz njihove ponude (Muskatna žalfija, Lavanda, Matičnjak i Rimska kamilica) u smislu da je skuplji od ostalih. Njegova cena je 390 dinara, dok su ostali 310 dinara.

Smilje se naširoko preporučuje za anti age efekat i to je moja prva asocijacija na ovu biljku u kozmetici. Hidrolat koristim posle čišćenja lica ujutru i uveče (nekada i u toku dana ako ranije skidam šminku). Miriše tako tipično za smilje: jako i oštro, nekako prepečeno slatko. Zanimljivo je da se dosta dugo zadržava na licu, pa ko ne podnosi ovaj miris, neka bude na oprezu!

Lice je u trenutku osveženo i sa dolaskom proleća, gotovo definitivno neće biti nimalo suvo. Ja sam u potpunosti zadovoljna, kao i sa većinom hidrolata.


Ovaj hidrolat možete kupiti u ovim gradovima ali i u online shopu, gde ja uvek kupujem sve Marigold proizvode. Poštarina je i dalje besplatna za sve porudžbine preko 1000 dinara, a redovne mušterije imaju i popust od 10% 🚻

Ja bih ga ponovo kupila i preporučila bih ga pre svega suvoj koži a onda i ostalima, najviše tokom hladnijih meseci. Nisam sigurna da bi masnoj koži odgovarao baš i leti jer ima pogodnijih hidrolata, kao što je Matičnjak i Muskatna žalfija.

DA LI STE PROBALE HIDROLAT SMILJA?
KOJI SU VAŠI OMILJENI HIDROLATI?



Podelite:

4 komentara

  1. Fino. Ja ni onaj od kamilice nisam potrošila. Nešto sam imala utisak da mi zateže kožu pa sam prestala.
    Jedna napomena: taj spisak mjesta gdje može da se kupi Marigold nije dugo ažuriran, znam jer sam poslala neke prijatelje iz Sr. Kamenice da mi kupe nešto u navedenoj apoteci a ispostavilo se da je ta apoteka odavno zatvorena. Tako da bi bilo lijepo od njih da ažuriraju ponovo prodajna mjesta da ne bi ljudi lutali uzalud.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda je zatezanje malo i zbog prelaska zime u proleće? Meni obično koža malo odreaguje na te prelaze.
      To je baš bezveze sa prodajnim mestima. Skoro sam imala slično iskustvo i tražila po takavom jednom sličnom spisku, samo što je ovo bio spisak prodavnica i apoteka po Nišu, i iznenadila se da su neke već zatvorene duže vreme. To bi stvarno trebalo redovno da se ažurira!

      Избриши
  2. Имам хидролат смиља од домаћег произвођача, купила на Сајму козметике у Београду. Била сам изненађена када ми се власник фирме похвалио/рекао да као конзерванс користи витамин Е а то нигде није написано!!! Планирам да набавим Арома Зонин хидролат смиља па ћу да их упоредим.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još jedna priča o tome kako izgleda kod nas nisu u obavezi da navode kompletan spisak sastojaka!
      Biće baš zanimljivo uporediti ih!

      Избриши