Elizavecca Milky Piggy Carbonated Bubble Clay maska za lice


Moram da priznam da nisam čula za Elizavecca kozmetiku i celu pomamu oko ove maske, dok nisam pročitala Bobicinu recenziju. Več možete da pretpostavite da mi je Bobica poklonila a ja sam jedva dočekala da je probam!


Elizavecca je korejski kozmetički brend a naše žene njihove proizvode uglavnom nabavljaju preko Ali Expressa ili iHerba. Sve što vas može i treba zanimati možete naći kod Bobice u recenziji, pa da ne ponavljam.


Maska dolazi u preslatkom kao-za-decu pakovanju koje će vas definitivno oraspoložiti. Teži 100 grama a cena joj varira od 10 do 20$!


Do sada sam puno puta čula o korišćenju gazirane vode u čišćenju masne kože. Nikada nisam probala, ali me je sama maska odmah podsetila na taj način čišćenja masne/nečiste kože.


Pakovanje sadrži i plastičnu špatulicu koja služi za nanošenje maske na lice.


Tekstura maske je gotovo želirana i lako se nanosi na lice. Ono što je vrlo interesantno je da se lice ne mora čistiti pre nje, pa čak ni šminka! Kako sam kod Bobice pročitala da isušuje kožu, rešila sam da je koristim bez prethodnog čišćenja lica, osim što ću micelarnom skinuti šminku sa očiju.


Maska se, kao što sam rekla, lako nanosi i vrlo brzo počinje da pecka na licu a onda i da penuša. Kada sam se pogledala u ogledalu nakon 10 minuta držanja ove maske na licu, jasna mi je bila sličica prasenceta na kutiji 😊


Maska se toliko upenušala i nadula na licu!
Po savetu Bobice i proizvođača, mokrim rukama razbijem ovu penu na licu, umasiravajući masku još neko vreme.


Kada se maska na licu skroz otanji, skinem je vodom. To ide malo teže, ako je skidate samo rukama. Ja sam u pomoć uzela sunđerčić koje možete naći svuda:


Nakon skidanja maske sa lica, kao i uvek, nanesem hidrolat i posmatram kako će lice samostalno reagovati. Iako nisam koristila sredstvo za čišćenje (sapun), lice ipak zateže nakon kraćeg vremena i zahteva sloj kreme.

Sa ovom maskom, koju sam koristila dva puta nedeljno, lice jeste dobro i dubinski očišćeno. Ako vaša koža ne zahteva ozbiljnije čišćenje, ova maska će biti super tokom leta. Imam utisak da bi zimi mnogo isušivala, pa bih je preporučila samo onima sa izrazito masnom kožom. U svakom slučaju vam ne bih preporučila da je koristite nakon sredstva za čišćenje jer ovo svakako jeste 2u1 proizvod i nema potrebe toliko isušivati kožu.

DA LI STE PROBALI NEŠTO OD ELIZAVECCA KOZMETIKE?


Podelite:

7 komentara

  1. Кратко и јасно. Сјајна рецензија!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uštedela si mi vreme svojim dosta informativnijim tekstom :)
      Hvala na svemu, Bobi :*

      Избриши
  2. Čula sam/viđala sam ovu masku ali mi je delovala kao da joj je glavna funkcija zabava nego prava nega. Šteta što isušuje... Zanimljivo je da može preko šminke o_O Ne bi se usudila tako da je probam, previše pogrešno zvuči...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravo kažeš, ali izgleda da Koreja u svemu vidi zabavu :D Baš su retka pakovanja koja dolaze odatle a da su basic ili regular.
      Nisam je ni ja probala preko pudera (i meni bi to malo bilo bzvz najviše zbog same špatulice koja bi tako nakupljala i puder donekle) ali na neočišćeno lice jesam svaki put, najviše jer sam se plašila preteranog isušivanja. Ja sam stvari postavila tako da je ovo 2u1 i nisam imala neki problem, ali verujem da zvuči i više nego pogrešno i nečisto :D

      Избриши
    2. Као и све у животу, зависи како ствари поставиш :) Ја сам баш сад написала рецензију за једну зубну пасту у праху и то ''погрешно звучи'' ми је главно ограничење у мозгу. Паста је одлична, 100% природног састава, али због навике да користим класичну пасту за зубе (погрешно ми звучи ''паста за зубе у праху''), ја ову прашкасту употребљавам само једном дневно наизменично са класичном (скупљом и не тако природног састава).
      Али, не дам се. Упорна сам у прихватању новина и вољним изменама синапси :D

      Избриши
    3. Ima i toga pomalo, ali svi koji su se patili sa aknama uglavnom tri puta mere pre nego što preseku.
      Mada te rutine, kalupi i slično jesu tema za sebe i većina je sklona da teško prihvati (nelogičnu) promenu, pogotovo ako je zadovoljna rezultatima postojećeg načina i nema ni razloga ni potrebe da eksperimentiše.
      Da je meni neko rekao pre par godina da kremu neću koristiti svaki dan ("jer tako treba") slatko bih se nasmejala. To je najbanalniji primer. A sada treba da probam neku farbu koja se nanosi na opranu kosu (suvu, doduše) i to mi zvuči bzvz jer ispada da ću u jednom danu dva puta oprati kosu. Em nelogično, em bespotrebno, mislim se ja.
      Ali svakako zanimljiva tema!

      Избриши
    4. Слажем се. Рутине су често разлог и узрок да пропустимо разне добре прилике и могућности (говорим о животу уопште).
      Александра је одлично рекла ''превише погрешно звучи'' - е тај проблем сам имала са употребом средстава за сунчање које сам сама правила - исувише сам била навикнута на куповни производ за сунчање и мом мозгу није било лако да прихвати да постоји нешто другачије, поготово у ситуацији када можеш да изгориш и упропастиш и кожу и летовање.

      Избриши