Aroma Zone multani miti glina

Foto: Bobica.rs

Nekada sam znala samo za zelenu i belu glinu, a kada sam upoznala Bobicu, saznala sam koliko toga zapravo postoji! Ona je probala verovatno veliku većinu sa Aroma Zone, a boga mi, i meni je poslala puuuuno toga! Zadnjih nedelja koristim Multani miti.


Kako sam saznala iz Bobicine recenzije, drugi naziv za ovu glinu je Fulerova zemlja. Koristi se za čišćenje kože i kose, ali i domaćinstva.  Ja sam je probala samo na licu. Želela sam da je probam samostalno (što radim sa svakim prahom) iako sam pročitala da je potencijalno jaka. Međutim, ja je uopšte ne bih svrstala u jake i sve zelene koje sam do sada probala su jače.

Inače, ova maska je poreklom iz Indije i trenutno je na popustu u Aroma Zoni i košta samo 1.75€ za 250 grama, što je fantastična cena!


Ovu masku koristim tako što pomešam dve kašičice gline sa dve kašičice kokonove vode, mada bi moglo i sa običnom destilovanom vodom ili hidrolatom. Dobijenu smesu bogato nanesem na lice i držim 10 minuta. Sve vreme nemam nikakve neprijatnosti, pa čak ni preterana zatezanja. Maska se većim delom osušila/upila možda samo tokom pvog korišćenja. Svako sledeće se osuši samo po obodima ali ja je ipak skinem jer ti delovi dosta zatežu.

Skida se vrlo lako i nema većeg nereda. Tokom umivanja imam onaj uljani osećaj a lice je kasnije osveženo i dobro očišćeno. Nakon sat vremena stavim i kremu jer je lice ipak suvlje nakon ove maske, što mi govori da je dubinski očišćeno. Masku koristim dva puta nedeljno i veoma sam zadovoljna!


Proizvođač je ovu masku namenio masnoj koži a ja bih dodala da je tačna konstatacija da nežno čisti, pa bih je preporučila svima. Složila bih se i sa navodima da apsorbuje višak sebuma, ali lice neće dehidrirati. Takođe, složila bih se i sa navodima o revitalizaciji i sjaju kože. Generalno, Aroma Zone ne preteruje sa hvalospevima i stvarno im se može verovati na reč.

Kao što ste već shvatili, ja sam baš zadovoljna i ne mogu a da opet ne zažalim što mi ne možemo kupovati njihove proizvode bez carina i ostalih dažbina. O svemu tome se najtačnije možete informisati kod Bobice.


DA LI STE MOŽDA PROBALI MULTANI MITI?
KOJE GLINE VI VOLITE?


Podelite:

2 komentara

  1. Мило ми је да ти се допала :) Ставићу линк ка твојој рецензији и на мојој рецензији ове глине.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Divna je! Da mi je neko pre godinu dana rekao da glina može da bude nežna, ne bih verovala :D

      Избриши